Michelle Broberg

Alla inlägg under maj 2012

Av Michelle ♡ - 2 maj 2012 16:54

Hej! Tänkte dela med mig av lite bilder nu när jag faktiskt varit så duktig och gett mig ut och fotat!  

Jag mår mycket bättre nu så jag kommer troligen komma igång med bloggandet igen!

Denna bild tog jag i förrgår:


Dessa tog jag idag:




              


Här är ett litet exprement jag gjorde för några dagar sedan med kameran, tycker de blev rätt nice!  


   


Som de som läste mitt senaste inlägg redan vet hade jag och Älskling 4 månader i måndags, och då hade han varit gullig (och väldigt onödig, fortfarande helt till mig) och hade köpt ett Nintendo64 till mig! Så jag har de senaste dagarna suttit och spelat Super Mario (barndomsminne, åhh)! Idag testade min mor och bror det också, haha, mamma sög verkligen, hon dog hela tiden och ramlade och blev jagad av Gomba och bomber! Min bror var lite bättre, dock ramlade han också ner hela tiden! Så jag är fortfarande bäst här i huset  


 Super Mario     


Ikväll kommer mormor och morfar hit och så ska vi grilla, det blir mys! Så himla fint väder, hoppas det håller i sig länge och att vädret på tv:n har fel då de ska bli dåligt i helgen! Ber för solsken!

Annars har jag inte så mycket planerat, funderar på att dra och duscha och sedan gå till affären! Tills vidare tänker jag prata med Mickah!


Puss&Kram!

Om mig:

 

 

Hej! Jag är en Bisexuell, kristen, scenecore tjej som vill visa världen att även kristna har synder och att en kristen är lika mycket människa som en muslim, jude, buddhist eller satanist! I min blogg kan ni läsa om det mitt hjärta brinner väldigt starkt för; Foto, Kläder, Design, pojkvännen, musik och Jesus! Jag kämpar mig genom livet i en liten by där man blir utstött lätt om man sticker ut ur mängden. Jag går första året på IM där jag läser upp mina betyg för att sedan kunna söka in på en kläddesign-linje. Jag är ett stort fan av det tyska bandet Tokio Hotel och den svenska sångaren Kapten Röd. Min största önskan i livet är att få träffa dessa fyra härliga killar, men jag har även ett väldigt starkt band till Delfiner! 

Om ni vill veta något, eller bara rent av säga något, kan ni skicka ett mejl, min e-post har ni stående på min header!

 

 

 

 

 

       Puss&Kram!    

Ställ en fråga sötnötter!

1 besvarad fråga

Få kontakt med mig här:

Kategorier:

Senaste inläggen

Arkiv

Veckans bild:

     

       Regular Show      

Checka mina vänner också vettja!

 

  

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards