Michelle Broberg

Alla inlägg under mars 2012

Av Michelle ♡ - 15 mars 2012 00:33

ÄLSKAR denna t-shirt!


   

Based off of scripture 2 Corinthians 6:14, this shirt reads: "Precious daughter, your heart should be so lost in God, that a man needs to seek HIM first in order to find You" 

See this Christian shirt and more at: (www.JCLUForever.com)



Åh, titta! Vem är denna snygga dam?  


   

Av Michelle ♡ - 14 mars 2012 20:16



Här har vi ÄNTLIGEN bilderna från igår!   

Eller ja, i alla fall några av dom...


                                             

Träffade på dessa två tjusiga brudar på Thaien också    


Puss&Kram!

Av Michelle ♡ - 14 mars 2012 18:14

Hej!

Sitter just nu och redigerar bilder från gårdagen, har nyss ätit mat :3

Var i Alingsås idag på BUP, men när jag väl kom dit fick jag veta en sak... 

MIN TID ÄR I MORGON OCH INTE IDAG! xD

Jag var helt säker på att det var den 14:e jag skulle vara där, men tydligen var det den 15:e! 

Jag är väldigt ordningsam och har alltid stenkoll på allt (vad det gäller tid och datum), så detta blev en chock  

I vilket fall så hade min kurator på BUP tid att prata, så det va inte helt för gäves! Sen gick jag och min mor till ett fik med en av hennes kompisar och tog en kaffe   

När jag kom hem var jag stendöd, så himla trött! Jag somnade vid halv ett och vaknade sedan tjugo i fyra! Sjukt!


Slänger in ett inlägg senare så ni får se mina bilder jag tog igår  


Distans förhållande? Tycker Tom och Ria går lite långt ifrån varandra för att, vad rykten och annat säger, vara tillsammans   Och är det bara jag som tycker dom ser så små och söta ut? (och när jag säger dom menar jag kaulitzarna, tycker inte ria är fin alls utseéndemessigt...) 

 


Puss&Kram! 

Av Michelle ♡ - 13 mars 2012 22:33

Har varit i Alingsås "hela" dagen! Jag har snott Elias kamera och fotat massa på nolhaga (och lite mer ställen)!

Ska till BUP i morgon bitti, så ska sova nu, men ville bara skriva ett snabbt inlägg!  

Jag laddar upp bilder i morgon (då jag dessutom har photoshop och kan redigera dom), men lägger in en bild på min systers öga tills vidare!  





Lägger in två bilder på mig också...

Osminkad, ofixad... Helt enkelt; Mitt naturliga utseénde  


         

Av Michelle ♡ - 11 mars 2012 22:35

Hittade precis detta och tyckte det passade perfekt då det är väldigt likt predikan som var igår på NG! 

Ska upp tidigt i morgon och göra prov, så hinner inte skriva eget tyvärr... 



Mörkret slöt sig fortfarande som en snäcka om allt, det var svårt att urskilja om något rörde sig, det enda man kunde höra var tystnaden. Sakta var det som om snäckan öppnade sig och de första små svaga strålarna av ljus började leta sig in. Genast fick mörkret kapitulera och erkänna sig besegrat, för visst är det väl så att när ljuset skiner vinner det alltid över mörkret.
"Och ljuset lyser i mörkret, och mörkret har inte övervunnit det." Joh.1:5
Låt oss hålla oss till sanningen och ljuset, då kommer det mörker som så försöker att äta upp oss att ge vika. Sanningen är den att ju starkare ljus, desto mindre mörker.
"Och detta är domen: ljuset kom till världen och människorna älskade mörkret och inte ljuset, eftersom deras gärningar var onda. Ty var och en som gör det onda hatar ljuset och kommer inte till ljuset, för att hans gärningar inte skall avslöjas. Men den som lyder sanningen kommer till ljuset, för att det skall bli uppenbart att hans gärningar är gjorda i Gud." Joh.3:19-21
Bibeln uppmanar oss att vi ska vara ljus, Jesus vill lysa genom oss. Då kan du och jag få vara med att sprida ljus och skingra mörkret.
"Stå upp, var ljus, ty ditt ljus kommer, och HERRENS härlighet går upp över dig. Se, mörker skall övertäcka jorden och töcken folken, men över dig skall HERREN gå upp, hans härlighet skall uppenbaras över dig." Jes.60:1-2
Hur skall jag då bli ett ljus som kan lysa upp mörkret?
"Om ni förblir i mitt ord, är ni verkligen mina lärjungar, och ni skall förstå sanningen, och sanningen skall göra er fria." Joh.8:31-32
Att läsa bibeln och att be är nyckeln till att mörkret ger vika, och ljuset tar över. Guds ord (bibeln) kan ge råd för alla situationer, och bön i överensstämmelse med Guds ord (bibeln) kan förändra dem.


Källa: http://gudochjesus.blogspot.com/2010/02/sta-upp-och-var-ljus.html

Av Michelle ♡ - 11 mars 2012 22:22


Hello smartskaft!   





Trodde alla visste om att jag är kristen, själv anser jag det som väldigt ytligt då jag verkligen blottar min tro...

Aja, Mickah är michak, vad kan jag förvänta mig av en ouppmärksam guldfisk?  


(Ta mig inte fel, jag älskar Mickaela jätte mycket, hon är en underbar person!)   

NG!

Av Michelle ♡ - 10 mars 2012 18:00

Nu ska jag åka till alingsås på Ny generation (en kristen verksamhet som vill göra kristendom till en grupp i skolor såsom fjortisgrupper). See ya!   



Vad tycks om min nya design btw?   

Av Michelle ♡ - 9 mars 2012 17:31

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg  

Har varit hos tandläkaren idag, var på kontroll och det såg bra ut förutom att jag äter för mycket godis... ehe   

Så jag har bestämmt mig för att äta mindre sötsaker! Läsk är dock inga problem, dricker nästan aldrig det endå.


Annars har jag pärlat, kanske lägger in bild i morgon, just nu hinner jag iaf inte!

Ska dra och duscha nu, sen iväg till kyrkan och träffa folk!

Puss&Kram!  

Om mig:

 

 

Hej! Jag är en Bisexuell, kristen, scenecore tjej som vill visa världen att även kristna har synder och att en kristen är lika mycket människa som en muslim, jude, buddhist eller satanist! I min blogg kan ni läsa om det mitt hjärta brinner väldigt starkt för; Foto, Kläder, Design, pojkvännen, musik och Jesus! Jag kämpar mig genom livet i en liten by där man blir utstött lätt om man sticker ut ur mängden. Jag går första året på IM där jag läser upp mina betyg för att sedan kunna söka in på en kläddesign-linje. Jag är ett stort fan av det tyska bandet Tokio Hotel och den svenska sångaren Kapten Röd. Min största önskan i livet är att få träffa dessa fyra härliga killar, men jag har även ett väldigt starkt band till Delfiner! 

Om ni vill veta något, eller bara rent av säga något, kan ni skicka ett mejl, min e-post har ni stående på min header!

 

 

 

 

 

       Puss&Kram!    

Ställ en fråga sötnötter!

1 besvarad fråga

Få kontakt med mig här:

Kategorier:

Senaste inläggen

Arkiv

Veckans bild:

     

       Regular Show      

Checka mina vänner också vettja!

 

  

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards