Michelle Broberg

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Måste lösa pusslet först

Av Michelle ♡ - 10 maj 2012 03:33

Sorry för dåligt med uppdatering, jag hade fel med att jag började må bättre, plötsligt rasade allt samman igen... 

Jag vill fortfarande inte blogga om mina problem och motgångar, men samtidigt är det ju det jag har min blogg till för, jag vill visa att även kristna är precis som vilken människa som helst, bara att de tror på en Gud. Jag tänker därför göra en lätt uppdatering, det är namnligen mycket som hänt sedan jag skrev något här sist... 


Detta är lite vad som har hänt:

* Jag har fått självmordstankar (i måndags)

* Jag har krossat ett hjärta (igår)

* Jag har fått medicin (idag)

* Jag har hållt en begravning (idag)

* Jag har blivit stressad (sen över en vecka tillbaka)

* Jag har tappat modet att sova (sen över en vecka tillbaka)


Okej, antar att det var det jag kände att jag kunde berätta (har väldigt mycket personliga saker som jag inte vill gå ut med såhär allmänt). 


Idag ringde min bestie mig och bad mig komma över, detta var vid klockan halv 6 på kvällen. Hennes hamster hade dött, så hon var helt förkrossad.. Hon var ensam hemma och ingen annan av hennes vänner tröstade henne, och eftersom jag är en av få som kan göra henne riktigt glad så tyckte jag absolut att jag skulle ta mig tiden att dra dit (även om jag själv hade suttit och gråtit strax innan hon ringde). Vi pratade mestadels, om allt möjligt (ville såklart få henne på andra tankar så hon skulle må bättre). Vi pratade i 3 timmar, sen gick vi ut och begravde hennes hamster. Det tog kanske 1 timme att begrava henne, så efter det gick jag hem till mig och hon till sig (rätt otryggt att vara ute såpass sent där jag bor). 

Ni får lite bilder faktiskt. 


R.I.P Hannah   

       




Annars var jag ju hos läkaren idag och kollade mitt vänstra öra som jag haft så ont i ett tag nu, så jag ska få en medicin som är till för folk med äppelepsi, vilket kommer kunna ge mig hemska biverkningar (och dessa biverkningar är redan en del av min vardag). Om man har självmordstankar så ökar dem starkt, så jag lär ju bli brutalt suicide-benägen. Hoppas iaf det funkar och att jag mår bra, we'll see.


Igår krossade jag en underbar killes hjärta. Det är något jag aldrig vill uppleva igen, för det var en av de mest obekväma situationer jag någonsin hamnat i, även om jag själv orsakade den.

Jag hoppas du en dag kommer vela prata med mig och vara med mig igen, bara så som det var förr...

 

31/12/2011 - 8/5/2012

Nu kan ni haters som tyckte jag var så äcklig le era vidriga leénden, för nu kommer ni inte behöva stå ut med att gå in på min blogg och se massa bilder som ni tycker är så vidriga. Synd bara att det inte var på grund av er detta hände, ni har endå aldrig haft någon inverkan på mina känslor för denne underbara kille.


Ni får en "emo-bild" som folk brukar kalla det, så mycket mer har jag inte att erbjuda då jag inte ens orkat redigera bilder jag fotat från i Måndags då jag var i Borås. 

      


Puss&Kram!

 
 
crystal

crystal

10 maj 2012 20:22

usch låter inte alls roligt :( Hoppas det blir bättre! Jag har märkt att du är en stark tjej, men alla har sina motgångar. Fast jag tror att det kommer lösa sig. Att tappa livslusten är inte att leka med, men då får du inte sluta att kämpa. Du kan gärna skriva till mig ifall du bara vill skriva, eller ifall det är något du vill prata om. Kram tjejen! <3

http://darkcrystal.bloggplatsen.se

Michelle ♡

10 maj 2012 23:07

Kan våga erkänna att det är ganska lamt, men jag vet att allt kommer ordna sig på ett eller annat vis :) Motgångar har vi alla, men det betyder inte att det inte kommer gå uppåt i livet senare, så jag kämpar och kämpar, vill ju inte dö egentligen även om jag får den känslan emellanåt!
Jag tycker det är väldigt trevligt att skriva med dig, det ska du veta, dock är jag inte så skrivpigg när jag mår dåligt, så jag försöker komma ihåg olika personer jag brukar skriva till och faktiskt skicka iväg en rad eller två! Hoppas du har det bra, tänker på dig :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle ♡ - 3 juni 2012 00:18

Hey guys! Som ni märkt har jag varit totalt off här, och det beror på att jag fixat med min nya blogg som jag numera är tillgänglig på! Alltså kommer jag inte skriva eller så här, så om ni fortfarande vill läsa min blogg får ni klicka er in precis ...

Av Michelle ♡ - 29 maj 2012 15:49

Nu tänker ni säkert: Åh nej, ska hon skriva en hel bok om en person igen?  Svaret är att nej, det ska jag inte, men jag är ärligt talat helt betagen av denna kille! Han är inte som alla de andra som deltog i Eurovision, han stack liksom ut och var ...

Av Michelle ♡ - 29 maj 2012 13:04

Hej! Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från gårdagen då jag var på ett ställe vid namn "Smedsgården - Häst och Vila"! Har varit där förut förra och förrförra sommaren, man får åka dit och hjälpa till på gården, ta hand om djuren, rida, gosa...

Av Michelle ♡ - 27 maj 2012 19:29

Tänkte slänga in lite bilder jag tog i gräfsnäs idag, so here we go:                                               Och så får ni se mina kläder jag köpte, skjortan hade jag på mig idag (med shortsen jag sytt om) och t-shirten...

Av Michelle ♡ - 27 maj 2012 11:40


Grattis på mors dag alla mödrar! Hoppas ni alla får en finfin dag!  Jag gjorde ju en sak i fredags, och nu ska ni få resultatet, och det får ni genom att klicka på bilden här under!        Nu ska jag snart iväg och grilla och ha det mys me...

Om mig:

 

 

Hej! Jag är en Bisexuell, kristen, scenecore tjej som vill visa världen att även kristna har synder och att en kristen är lika mycket människa som en muslim, jude, buddhist eller satanist! I min blogg kan ni läsa om det mitt hjärta brinner väldigt starkt för; Foto, Kläder, Design, pojkvännen, musik och Jesus! Jag kämpar mig genom livet i en liten by där man blir utstött lätt om man sticker ut ur mängden. Jag går första året på IM där jag läser upp mina betyg för att sedan kunna söka in på en kläddesign-linje. Jag är ett stort fan av det tyska bandet Tokio Hotel och den svenska sångaren Kapten Röd. Min största önskan i livet är att få träffa dessa fyra härliga killar, men jag har även ett väldigt starkt band till Delfiner! 

Om ni vill veta något, eller bara rent av säga något, kan ni skicka ett mejl, min e-post har ni stående på min header!

 

 

 

 

 

       Puss&Kram!    

Ställ en fråga sötnötter!

1 besvarad fråga

Få kontakt med mig här:

Kategorier:

Senaste inläggen

Arkiv

Veckans bild:

     

       Regular Show      

Checka mina vänner också vettja!

 

  

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards